نقد و بررسی: Battlefield 6 REDSEC – EA دوباره به هرج و مرج روی میآورد و این کار را با سبکی خاص انجام میدهد
EA و DICE یک بهروزرسانی جامع برای انجمن Battlefield 6 منتشر کردهاند. بیش از ۹۰ چالش و تکلیف دوباره طراحی شدهاند که به طور قابل توجهی میزان تلاش مورد نیاز بازیکنان برای باز کردن قفل پیشرفت و جوایز را کاهش میدهد.
جزئیات تغییرات: این تنظیمات تقریباً بر همه زمینهها تأثیر میگذارد: کلاسها، سلاحها، حالتهای بازی و اهداف تسلط عمومی. الزامات به شدت کاهش یافته است - از استقرار تیم Assault (از ۵۰ به ۵) و احیای پشتیبانی (از ۲۰۰ به ۶۰) گرفته تا اهداف آسیب سلاح، که برخی اکنون تنها به یک سوم مقادیر اصلی خود نیاز دارند. Multikills، Headshots و Killstreaks نیز برای نمایش گیمپلی واقعگرایانه تنظیم شدهاند.
چند مثال:
حمله ۲: اعزام همتیمیها به چراغ راهنمای اسپاون - ۵۰ → ۵
پشتیبانی ۲: احیای همتیمیها به عنوان پشتیبان - ۲۰۰ → ۶۰
آتش سریع ۱/تفنگ تهاجمی: وارد کردن آسیب با تفنگهای تهاجمی - ۱۰۰۰۰ → ۳۰۰۰
فتح ۲: پیروزی در فتح - ۵ → ۲
متخصص مواد منفجره ۲: کشتن چندگانه با مواد منفجره - ۲۰ → ۵
بازیکنان اکنون برای مشاهده پیشرفت قابل مشاهده باید ساعتهای کمتری را صرف کنند، در حالی که تکالیف دشوارتر، مانند تکالیف مربوط به جوایز تزئینی، هنوز چالش برانگیز هستند.
سیستم چالش بازپسگیری بهینه شده است
علاوه بر این، سیستم بازپسگیری تنظیم شده است: بازیکنان دیگر چالشهایی را که فقط میتوانند در REDSEC تکمیل شوند، دریافت نخواهند کرد، مگر اینکه قبلاً در حال بازی Battlefield REDSEC باشند. هدف، ایجاد اهداف شفاف و قابل دستیابی است که به طور مؤثر بین پاداش و تلاش تعادل برقرار کنند.

Comments
Post a Comment